بی دلیل!

شاید برای یک لحظه بودن...

بی دلیل!

شاید برای یک لحظه بودن...

بی دلیل!
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

عید (وقتی که)

و چه عیده خشکی... انگار هر روز که میگذره یه چیزی از این زندگی کم میشه!
وقتی امروز با دیروز فرقی نداره، فردا هم با امروز، پسفردا هم با دیروز!

به قول #فرشاد:
"فردا هم مثه امروز از بین میره..."
نمیدونم چی داره بهم میگه ادامه بده! تو قراره خوشبخت بشی... روزنه ی نورِ تــَـه دلم من رو به ادامه دادن ترغیب میکنه...
جالب اینجاست، بعضی وقت ها اتفاقایی میفته که پیش خودم میگم خوشبختیه من، توی دیروزم از بین رفت! یا بهتره بگم توی دیروزم مــُـرد :)

وقتی هیچ حسی به چیزایی که قبلا میخواستم، ندارم!

وقتی که حَرف نبود، حِس بود به جاش...
وقتی که چشم نبود، دِل بود به جاش :)
اما ای کاش... ای کاش...

وقتی که هنوز وقتی دارم حرف میزنم، اسمش یهو از دهنم در میره!
جالبه، نه؟! بدجور منو میبره توی فکر!
به خودم میگم اینقدر توی نقش فرو نرو... خودت باش!
دنبالِ قایم کردنه دردت پشتِ یکی دیگه نباش!
ولی چه فایده... در به در دنبالِ چیزی ام که برای 1 لحظه هم که شده باشه منو بیخیال بکنه...
از چیزایی که قبلا بود ولی الان نیست!

تازه دارم آدم بزرگ های بچگیم رو میفهمم و درک میکنم! که چرا دارن بعضی کار هارو انجام میدن...
به قول #ش.ن:
"وقتی تویی و بغضِ طنز، و طنزِ بغض آلود..."
امیدوارم #خـــُـدا منو ببخشه. بعضی کارایی که امروز میکنم برای اینکه دلم آروم بگیره و اما نمیگیره :)
کاش دل بستن به یک چیز نبود.

کاش وقتی که از دلبسگی هامون جدا میشدیم میشد، گزینه ی Repair رو انتخاب کرد تا ترمیم بشه.

کاش اصلا گزینه Factory Reset داشتیم تا برگردیم به حالت قبلمون...!
#همون_مشکلِ_قبلی یا #همون_مشکلِ_قلبی!
_____________
پ.ن: نمیدونم اصلا چرا دارم اینجا مینویسم! وقتی همه توی شبکه های اجتماعی هستن!

شاید بهش عادت کردم! وقتی میام مینویسم و دلم آروم میگیره... :)
شاید تنها راهِ وصل شدنِ دل به دل باشه! نمیدونم...
در کل، مواظب خودتون باشید!
ولی نباشید بهتره، تجربه بیشتر کسب میکنید :))
ولی مواظب باشید تــَـش به جایی نرید. (#سانسور شد)

خداحافظ

  • .:: HamidReza ::.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">