بی دلیل!

شاید برای یک لحظه بودن...

بی دلیل!

شاید برای یک لحظه بودن...

بی دلیل!
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مثل ما

جای تو را زن دیگری پر کرده
زنی که من هم جای شوهرش را پر کردم ..
گله ای نیست من عادت دارم
تو هم زیاد به دلت بد راه نده
مرد تو هم روزی زنی غیر از تو را دوست می داشت
مثل تو که قبل از او دلبسته در باز کردن من بودی
حال این شهر زیاد خوب نیست
شهری که هیچ کدام از آدم ها
عشق اول هم نیستند 
آن چنانی که تو
آن چنانی که من
آن چنانی که همه ی آدم ها ...!
#مثلِ_ما

  • .:: HamidReza ::.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">