بی دلیل!

شاید برای یک لحظه بودن...

بی دلیل!

شاید برای یک لحظه بودن...

بی دلیل!
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پست ثابت

خوش اومدین

برای استاندارد دیدن وب از مرورگر های:

 

"کروم"

 

"فایر فاکس"

استفاده کنید.

دوستانی هم که تبلت یا گوشی هوشمندشون برای وبگردی استفاده میکنن، پیشنهاد من مرورگر "Chrome" هست. توی سیستم عامل اندروید به صورت پیشفرض وجود داره، توی iOS و Windows Mobile به ترتیب باید از App Store و Store ویندوز دانلود کنید.

موفق باشید.

 

  • .:: HamidReza ::.

نظرات  (۵۴)

salaaaaaaaaaam
man bargashtam ba ye webe jadid
http://myblog222.blogfa.com/
montazeretunam[نیشخند]
  • موسی الرضا وثـوق
  • قالب جدید مبارک
    بیا یاهو :)
    اره .. کاملن موافقم! عالیه ... ولی برای اون کد جاوا هم باید پول بدی تا فعالش کنن!
    خاهش میشه!
    ولی نگرفتم منظورتو! ینی چی که مثل قبل نظر نمیدی؟
  • موسی الرضا وثـوق
  • آپم با یه ترول !
    منتظرت هستم :)
  • بنده ی خدا ...
  • لینک شدید
    پاسخ:
    شما هم لینک شدید !
    میخوای بدونی چرا از مدرسه بدمون میاد؟
    پس به آپ جدیدم حتما سر بزن!
    منتظرم!
    پاسخ:
    اومدم داش !!
  • موسی الرضا وثـوق | Mousarreza Vosoogh
  • با یه طنز عجیب و غریب آپم.
    نمیشه بهش گفت آنتی گیرل ؛ آنتی بوی هم نمیشه گفت !...
    بیا خودت می فهمی... منتظرم
    پاسخ:
    اومدم داووووش !!
  • وبگرد مبتلا
  • سلام
    با یه پست انتقادی آپم.
    میخوام ببینم چن نفر هم عقیده ایم...
    لطفا بیا و نظر بذار. ممنون :)
    پاسخ:
    اومدم نظر هم دادم :)
  • وبگرد مبتلا
  • وبگرد مبتلا، دوباره با یه ترول آپدیت شد !
    منتظر حضور گرم و پر نشاطت هستم :)
    پاسخ:
    آمدم :دی
  • عسل شهیدی
  • با عنوان دلنوشته های یک تنها... لینک شدید!
    پاسخ:
    شما هم لینک شدید !! موفق باشید !
  • عرفان عسکری
  • سلام منم تو بیان وبلاگ نویسی میکنم و دوست دارم که شماهم بهم یه سری بزنید.
    پاسخ:
    سریدم :) لینک هم شدی داش !
  • عسل شهیدی
  • سلام مطلب جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید (باتشکر عسل مربا)
    پاسخ:
    اومدممممم :)
  • عسل شهیدی
  • سلام با یک موضوع جدید اپم یه سر بزن کامنت بزار
    پاسخ:
    اومدم ...
    دادا من لینکت کردم 
    راستی کلیپ های اپاراتو دیدم خیلی حال کردم 
    خیلی باحال بودن لینکشونو توی وبلاگم گزاشتم برن ببینن اگه راضی باشی
    راضی هستی؟؟؟؟
    الان زدم منتشر نشود
    بزورم یا نه؟
    پاسخ:
    باو چرا راضی نباشم تازه تشکر هم میکنم :)
    ایول ممنون که لینک کردی
    پاسخ:
    خواهش :)
    سلام ببخشید یه چند روزی اینترنتم قطع بود حالا با یه نظر سنجی منتظرم بیا و کامنت بذار
    پاسخ:
    اومدممممم :)
    اپم بیا 
    پاسخ:
    اومدم
    سلام با تبادل بنر موافقید؟
    پاسخ:
    بعلههههههه. الان لینکت میکنم :)
    کاردان خیلی بدی من بنرتو گذاشتم تو وبلاگ اون بالا بنر های دوستان بعد تو مال منو نذاشتی
    پاسخ:
    خوب خبر میدادی حتما میذاشتم ;) همین الان بنر تورو هم گذاشتم...
    اپم
    پاسخ:
    به سلامتی :دی

    سسسسسسسسلام!!!!!!!!!!!!!!!

    عاغا من از وبتون خوشم اومده!بازم میام

    میزبانه خوبی باشیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اهرین

    پاسخ:
    سیـــلام!!
    خیلی ممنون، چـــشــــم میزبان خوبی میشم :)
    فقط نظر یادت نره ها !!

    ای به چشم نظرم میذارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام  نظرسنجی ابان ماه را  گذاشتم ومنتظر حضورگرمتان هستم
    پاسخ:
    یعنی من بیام وبت گرم میشه ؟! او کی الان میام :))
    اپم
    اپم لطفا بیاین و نظرخودتون بگین.
    پاسخ:
    Ok :)
  • بهراد ایکس
  • هعی....
    شرمنده ، به خاطر یه موضوعی چند روزی نبودیم!
    واقعا شرمندم!
    اگه میخوای دلیلشو بدونی به آپ جدیدم یه نیگا بنداز!
    مرسی و بازم شرمنده!
    سلام یک مطلب دررابطه با وبم نوشتم حتما بیا و بخوان
    با یک مطلب خیلی جالب اپم
    چرا سر نمیزنی ؟؟
    پاسخ:
    ببخشید سرم خیلی شلوغه، وب خودم رو هم وقت نمیکنم آپدیت کنم !
    سلام من بنر و لوگو برای خودم درست کردم اگه میخوای تبادل بنر کنی 
    بیا اینجا
    پاسخ:
    چشم، اومدم :)
  • مدیر سایت
  • دادا حاضری توی هدر تبادل بنر داشته باشیم؟
    پاسخ:
    یعنی بنر تورو بزنم تو هدرم ؟! نوچ D:
  • مدیر سایت
  • با یه مطلب باحال اپم
  • عسل شهیدی
  • شما را به شرکت در مسابقه ی عـــــل مربا دعوت میکنم
    پاسخ:
    ممنون، میام به زودی :)
    سلام خوبید؟
    ممنون ک سرزدید
    شما .ir هستید و نمیتونم لینکتون کنم
    چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
    پاسخ:
    عههههههههه مگه میشه ؟!
    بزن http://hkardan.blog.ir دیگـــ مطمئن باش لینک میشه !
  • مدیر سایت
  • با یه نظرسنجی اپم
    پاسخ:
    سر میزنم داداش :)
  • زهرا پیشی
  • سلام !!
    آپدیت شدم !!
    منتظر شما و نظرات شما هستم !!
    پاسخ:
    اومدم :)
  • زهرا پیشی
  • زهرا پیشی سلام میکنه به شما !!!
    با یه نظر سنجی آپدیت شدم
    منتظر شما و نظرات شما هستم
    کنار قابت سمت چپ که زدی محرم تسلیت قشنگ شده 
    به ما هم سر بزن :))
    پاسخ:
    سلاااام به شما !!
    باشع به طوری میام نظر هم میدم :)
    ممنون، چـــــــشـــــم سر میزنم :)
  • زهرا پیشی
  • یا یه مطلب با حال منتظرتم
    نیای از دست دادی
    پاسخ:
    باشه اومدمممم ...
  • مدیر سایت
  • من میخوام تو بیان تم عضو شم:(((
    پاسخ:
    بّرو توی نظرات "بیان تم" بگو، تا مدریت بهت پاسخ بده :)
  • مدیر سایت
  • مدیریت کیه؟
    هان
    پاسخ:
    موس الرضا وثوق
  • زهرا پیشی
  • سلام آپم خوشحال میشم سر بزنید :)
    پاسخ:
    بعــــــــله ...
  • زهرا پیشی
  • سلام با یه نظرسنجی آپدیت شدم 
    خوشحال میشم سر بزنی :)
    پاسخ:
    ;)
    OK
  • زهرا پیشی
  • ولی حالا من 
    _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ 
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ 
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ 
    _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ 
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ 
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ 
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ 
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
    _____________________¤¤¤¤¤¤ 
    ______________________¤¤¤¤ 
    _______________________¤¤
    پاسخ:
    طبق معمول شما آپید :دی
    او کی
  • محمدرضا بهمرد
  • سلام
    آپم
    با یه مطلب نیمه اختصاصی(ترجمه از سایت خارجی توسط خودم)
    منتظرما
    پاسخ:
    چــشــم اومدممم :)
    سلام مرسی از حضورت
    پاسخ:
    ممنون داداش ...
    مر30 اومدی
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
  • وبگرد مبتلا
  • سلام
    وبگرد مبتلا، با « فیسپوک » آپدیت شد.
    حتما بیا و نظرتو بگو ! چون مهمه برام
    پاسخ:
    اومدم نظر هم دادم :)
  • بهراد ایکس
  • سلام ... کارناممو دادن ... بیا ببین چجوریاس ... 
    اگه خواستی معدل خودتو هم بگو! مرسی!
    پاسخ:
    باشه :)
    سلام به وبلاگم یه سر بزن.
    لینکت کردم
    توهم لینکم کن.
    پاسخ:
    سلام.
    باشه :)
    salam dash hamidreza :D
    khOobi?
    abshangoOli boOd DG :)))
     zange aval shimi dashtim zange 2 dino zendegi =)))
    akhare classe shimi khordim sare classe dini hame mast :)))
    darkol hal dad :D
    ....
    bazam sar bzan...
    bye ;)
    پاسخ:
    Baaaaaaaaaaah Dawsh Golam
    Ay 10Us :v Toye Class Din o Zendegi ????????? :))))))))))))))
    Chaaashm Haji ;)
    Bye Bye <3
  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...ایشالا در سلامتی کامل به سر ببرید
    با موضوع{عدم انطباق با مقتضیات زمان(رویکردی اشتباه به توانایی اسلام در حل مشکلات جدید جامعه جهانی) درخدمتم
    .موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشی داداش.
    :)
    سلام ! دیگه با سرزمین بی حاصل نیستم !

    منتظرت در وبسایت جدیدم هستم http://theydie.ir/
    پاسخ:
    چشم :)
    لینک رو هم عوض کردم :x
  • وبگرد مبتلا
  • درود !
    زنده باد ایران، هنگ نکن بابا
    اسم نوشته جدیدمه. بیا بخون
    دیدگاه هم فراموش نشه. منتظرم
    پاسخ:
    باشه
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام
    پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
    اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
    راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
    منتظرتم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">